بد نيست كه واقعا از آنها به خاطر كاري كه كرده ايد عذرخواهي كنيد چون واقعا شما اشتباه كرده ايدو هم خانواده شماو هم خانواده شوهرتان نتوانستند نتيجه و ثمري از يك عمر زحمتشان راببينند.
بخشيدنش مشكل است اما مي توانيد. شوهرت از خانواده خودش عذرخواهي كند و زماني كه او بخشيده شد زمينه را براي بخشيده شدن همسرش كه شما باشيد را بايد فراهم كند
شما هم همين كار رابكنيد
به شوهرت دلگرمي بده تا به زندگيش سرد نشود و هر چيزي كه ديگران مي گويند همان نشود.