سلام وقت شما بخیر
من از طریق تماس با ما ، یک پیام برای مدیریت سایت ارسال کردم . آیا به درخواستم در اون پیام رسیدگی میشه یا در این تاپیک باید عنوان میکردم ؟ صلاح دیدم در قالب پیام باشه . ممنون میشم رسیدگی کنید![]()
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام وقت شما بخیر
من از طریق تماس با ما ، یک پیام برای مدیریت سایت ارسال کردم . آیا به درخواستم در اون پیام رسیدگی میشه یا در این تاپیک باید عنوان میکردم ؟ صلاح دیدم در قالب پیام باشه . ممنون میشم رسیدگی کنید![]()
مدیرهمدردی (یکشنبه 09 مرداد 01)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)