سلام زیاد ناراحت نیاش عادت میکنی بعد اگه یه روز زیادی بمونه تو خونه میگی مگه کارو زندگی نداری پاشو برو دیگه خستم کردی !!!!!!!!!!!!!شوخی کردم اما مطمئن باش عادت میکنی مثل خود من و خیلی های دیگه زندگی خرججججججججج داره عزیزم