به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: همکلاسی

Threaded View

  1. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    سلام
    مطالب زیر برگرفته از تجربه شخصی هست:

    تو برهه از زمان، دچار یک یا چندتا از مسایل بی هدفی، پوچی، بی انگیزگی ، تنهایی، حسرت های از دست رفته، نگرانی های از آینده و ناامیدی ها میشید.

    در این زمان، هر آنچه که شما رو هر چند برای مدت کوتاه به بی فکری محض ببره، نجات بخش موقتی شما میشه، مثل ترن هوایی، فیلم و سریال، بازی های ویدئویی ، دوستی، موادمخدر، مطالعه، سفر و .....
    بخشی از اینها هنجار هستند و بعضی هاشون ناهنجار. و مشکل از بعد این شروع میشه که رشته های عصبی شروع به ساخت می‌شوند و ما به این فکر برهم زن ها عادت میکنیم، با دوری ازشون احساس اضطراب و نگرانی بهمون دست میده و اگر این کار فکربرهم زن ناهنجار باشه، عذاب وجدان، پنهان کاری و دروغ هم به مشکلاتمون اضافه می‌کنه.

    حال برای رهایی از این عادت شکل گرفته، ممکنه بریم یه عادت جدید در خودمون ایجاد کنیم، یه عادت حایگزین، که اگر عادت جدید هم تا هنجار باشه، باز هم ما گرفتار در گرفتار میشیم.


    ..........

    بهترین راه همون پیدا کردن ریشه قصه است ، همون که مدیر همدردی گفت، یا یکی از همونایی که در بالا گفته شد:
    بی هدفی، پوچی، بی انگیزگی ، تنهایی، حسرت های از دست رفته، نگرانی های از آینده و ناامیدی ها.

    -----------
    برید ریشه داستان رو پیدا کنید و با تبر قطع اش کنید.

    شما، قطعا می تونید از پسش بربیایید.

    ----------
    شما سابقا یادمه فرد معتقدی بودین، الان رو نمی‌دونم ولی از گفته هاتون مشخصه هنوز در مسیر هستین،
    بالاترین آرامش و بهترین دوست خداست، با اون باشید.
    آیه قرآن میگه نگران نباشید و غصه نخورید چون خدا با ماست

    حالا اگر من نگران زندگی هستم و غصه دارم، یقینا خدا و اون پناهگاه و دوست واقعی رو کنار خودم حس نمیکنم.
    شما مثل من نباشید.

    سلام. خیلی ممنونم بابت راهنمایی ها و صحبت های خوبتون..

    درست گفتید. من الان در همین برهه هستم..
    ریشه حالات روحیم رو تقریبا می دونم از چیه..

    درمورد ارتباط قلبی با خدا، خیلی ممنونم که یادآور کردید.. توی زندگیم کمرنگ شده بود

  2. کاربر روبرو از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 05 مرداد 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.