به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام


    رهایی از بازی قربانی (مثلث کارپمن) مسئله مهمی هست که شما باید روش کار کنید .
    این مثلث سه تا وجه داره » قربانی – جلاد - رابین هود .
    از هر وجهی بریم قربانی هستیم و مهم نیست کدومش هستیم .

    خانمی از شوهرش شکایت می کند که به من توجه نمی کنه – رابطه مون اون جور که باید نیست و هر روز داره بدتر میشه ،،،من حیف شدم ،،، عمرم تباه شد و ...
    این فرد میره تو قسمت وجه قربانی .
    از طرفی این خانم که خودش را قربانی می دونه ، یه جلادی داره به نام شوهر .
    قربانی برای اینکه خودش را آروم کنه همیشه دنبال یه راببین هود بیرونی هست ( این رابیبن هود هر چی می تونه باشه – گاهی اعضای خانواده – گاهی دوستان – گاهی رابطه عاطفی جدید با فرد دیگه و... )
    وقتی اون خانم رابین هودش را پیدا می کنه جاها عوض میشه .
    یعنی شوهر از نقش جلاد میره نقش قربانی - اون خانم هم نقشش عوض میشه ، میشه جلاد شوهر .
    باز دوباره آقای شوهر دنبال رابین هود می گرده ( هر عامل بیرونی ای می تونه باشه - می تونه رابطه عاطفی جدید و خیانت – دوستان نزدیک خودش و.......)
    این چرخه ادامه داره .
    باید از این چرخه و این بازی خارج بشید .
    وقتی خارج بشید طرف مقابلتون هم نمی تونه وارد این بازی بشه .
    این می تونه اولین قدم در بهبود رابطه عاطفی زن و شوهرا باشه .
    یعنی زن و شوهرها از نق زدن دوری کنن و وارد بازی قربانی نشن ( مثلث کاریمن ) سپس بالغانه و با کمک از مشاور در راستای مهارت های ارتباطی ،،، مسیر را جلو ببرن .
    یا بالغانه رابطه درست میشه ، بهبود پیدا می کنه – یا با قاطعیت رابطه اشتباه خاتمه پیدا می کنه .
    هردو تصمیم ، تصمیمی هستن که طرفین در آینده پشیمون نمیشن ، چون بالغانه مسیر را بردن جلو ( جدا از هر نتیجه ای )
    زن وشوهرها نیاید منفعل باشند و در بازی مثلث کارپمن قرار بگیرن و اون را تداعی کننن .
    یه بسته ای دکتر شیری داره به نام نجات رابطه عاطفی – به نظرم تهیه کنید و روش مطالعه کنید .
    یا می تونید این موارد را از مشاور حضوری بپرسید .

    نبوغ2: نجات رابطه عاطفی - خانه توانگری





    .....................



    این موارد را هم کار کنید :

    طرحواره‌درمانی | علت خیانت در زندگی مشترک

    طرحواره‌درمانی | حالِ خوب رو از کجا بگیریم؟

    طرحواره‌درمانی | چرا نمی‌تونیم خودمون رو ببخشیم؟

    چطور خودمان را دوست داشته باشیم؟

    چگونه نااُمید نباشیم؟




    موفق باشید .
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 27 تیر 01 در ساعت 22:00 دلیل: تایپی

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 27 تیر 01), Parast (پنجشنبه 30 تیر 01), حیاط خلوت (سه شنبه 28 تیر 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.