با سلام
ان شالله که این مسئله حل بشه
سعی کنید با دکترای مختلفی مشورت داشته باشید .
امید مثبت داشته باشید .
امید مثبت یعنی توکلمون را از دست ندیم و در مسیر صحیح تلاش کنیم ،ولی وابسته به نتیجه نباشیم .
اگه بتونیم این اضطراب را مدیرت کنیم ،خود این کنترل هیجانات و اضطراب به نظرم نقش مهمی داره در درمان .
وقتی تلاش کنیم ولی وابسته به نتیجه نباشیم راه حل های زیادی می یاد سراغمون .
ان شالله که حل بشه ولی به هر دلیلی اگه نشد می تونید سرپرستی یه بچه را هم بعهده بگیرید .
این را هم بدونیم زندگی مفاهیم زیادی توش داره ،،، ازدواج ، بچه و... هم توی این دایرهاست ولی تمام زندگی نیست .
این هفت کار را میشه انجام داد در هر اتفاقی :
1- شناسایی واقعۀ تلخ
2- پذیرش
3-شناخت و درک
4- تغییر نگاه به ناگواری ها
5- تغییر دادن اسناد واقعۀ تلخ
6- بازتعریف توانمندیهای شخصی
7- اقدام دادن عمل سازنده
این تاپیک این موارد با کمک مولانا توضیح داده .
شعر کمک خوبی می کنه .
روان درمانی توانمند - مدار
راستی در این جور مواقع سری هم به کلبه برفی بزنید .
همه ما باید یه کلبه برفی برای خودمون داشته باشیم .
کلبه ی برفی
در پناه حق .![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)