به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #10
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با سلام
    خانم Eram ببخشید از اینکه دیر جواب میدم .


    به نظرم در هر کاری و یا هر انتخابی یه " چرا ؟ " بگیم .
    مثلا چرا باید دکترا بگیرم؟
    چرا باید روانشناسی بخونم ؟
    چرا باید زبان بخونم ؟
    چرا باید تدریس کنم؟
    آیا هزینه ای که می خوام انجام بدم و از رشته برق به رواشناسی برم و روانشناسی را تخصصی ببرم جلو به صرفه هست ؟
    چه سودهایی می برم در بابت این هزینه ؟
    آیا علاقه ای در من هست یا فقط از شنیده ها ست ؟
    می دونید بعضی چیزها شاید برای ماها یه سراب باشه و شاید از دور قشنگ باشه .



    وقت سئوال های خوبی از خودمون کنیم بهتر می تونیم بهش فکر کنیم .
    به سئوال ها فکر کنید در خلوت خودتون ،،،ببنید چه پاسخ هایی مییاد .
    ببنید خودتون می تونید دلاییل منطقی برای هر کدام پیدا کنید .
    هرکدام که پاسخ منطقی تر ازش اومد بیرون به جواب صحیح نزدیک ترید .
    برای همین باید خودتون و توانایی هاتون را خوب بشناسید .
    وقتی استعدادها و ارزش های خودتون را پیدا کردید بهتر مسیر را انتخاب می کنید .
    یه جدول درست کنید و برای جدول پارامترهاییی در نظر بگیرید و برای هر پارامتر امتیاز در نظر داشته باشید .
    جدول می تونه اینجوری باشه که در سمت راست ، پارامترها را بنوسید ( علاقه - استعداد - ارزش ها - درآمد - اولویت و...)
    بالای جدول ، ضمینه علاقه : دکترای برق - روانشناسی - زبان - تدریس و ...
    سپس از 1 تا 5 نمره گذاری کنید و در آخر جمع بزنید .
    هر کدام بالاتر بود پس می تونه انتخاب هوشمندانه تری باشه .
    این یه تکنیک خوبی هست که می تونه کمکتون کنه .


    .........................

    ببینید درآمد شما از تدریس در این بازه زمانی فعل چقدر در خرج زندگی شما موثر هست ،،،
    از طرفی میشه این نگاه هم داشته باشیم با گرفتن مدرک دکترا ی رشته خودمون و تمام کردنش می تونیم زحمات خودمون را به سرانجام برسونیم و هر در تدریس در آینده کمک حالمون بشه ،،،
    حالا چه تدریس خصوصی یا چه استاد دانشگاهی و ....
    یا مثالا اگه نخوایم روانشناسی را تخصصی ببریم جلو و مشاور رسمی نشیم ،،، می تونیم با روزی 15 دقیقه مطالعه روانشناسی به علاقمون برسیم و اطلاعات خودمون را ببریم بالا .
    زبان هم با یه زمان کم و دراز مدت میشه - حتی هم زمان .
    به نظرم با یه برنامه صحیح و استفاده صحیح از زمان ،،، می تونید به هدف هاتون برسید .
    حتما با یه مشاور برنامه ریزی حضوری صحبت کنید .
    سایت متمم مطالب خوبی داره در این موارد .



    ..................

    خانم ارم یه مطلبی هم خدمتتون بگم - البته نمی دونم کی این مطلب را می خونید ، ولی می خواستم بگم :
    دنیا را زیاد جدی نگیرید .




    در پناه حق.
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 11 تیر 01 در ساعت 23:23 دلیل: تایپی

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Eram (جمعه 22 اردیبهشت 02), miss seven (یکشنبه 19 تیر 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.