چرا از این فرد متنفر نشدی؟ به اندازه کافی اذیتت نکرد؟ از سادگیت سواستفاده نکرد؟ با نامردی رهات نکرد؟ چرا ازش متنفر نیستی؟!
زندگی تنها تو خارج از کشور یه سختی که داره همینه! دور از شدن از دید حمایتگرایانه خانواده و رها شدن تو اجتماعی که خودتی و خودت. خودت باید با سعی و خطا راهت رو پیدا کنی. این پسری که شما راجع بهش حرف زدی نه لیاقت عشق رو داره و نه اش دهن سوزی هست. شما اسکارلت کتاب بربادرفته هستی! دختری که بیشتر از اینکه عاشق باشه، ناراحته که جواب رد شنیده و به غرورش برخورده وگرنه زودتر میفهمید. یه روزی احتمالا شما هم مثل اسکارلت میفهمی که تمام این مدت عاشق یه مرد ضعیف النفس شده بودی، مال شما که بدجنس و بدطینت هم هست.
خواهشا تمام توانت رو بذار رو پیدا کردن کار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)