اصلا اصرار نکن که نتیجه عکس میده
تجربه خودمنه
من کارمندم و کل حقوق رو میدادم شوهرم طبق قراری که روز خواستگاری داشتیم قرار شد پولهامون رو هم باشه که بشه باهاش چیزی خرید
نتیجه این شد که هیچ چیز به نامم نکرد و هر بار که اصرار کردم دعوا و بحث و....شد
تایپیک هام هست( چندین سال بحثش بود)
چندین ماه دیگه حرفشو پیش نگشیدم
تا اینکه سر قضیهوام مسکن مجبور شد نصف خونه رو به نامم بزنه که اوایل واقعا تا دو ماه کلافه بود و تاکید میکرد خانواده ام خبردارنش که خیلی برام بد میشه...جالبه وام رو آخرش نگرفتیم چون بازپرداهتش خیلی زیا دبود
بزار خودش تصمیم بگیره









علاقه مندی ها (Bookmarks)