سلام
وقت شما بخیر چندتا مطلب وجود داره کوتاه در مورد این تاپیک:
توجه کنید این جذابیت پسرها برای شما، و اینکه دختری شما رو نمیفهمه و فقط پسر ها میفهمند، زاده ذهن شماست.
مثل اینکه من عاشق اقتصادم، خواه ناخواه جذب افرادی که اقتصاد می دانند میشم.
شما هم, ذهنیت خودتون رو اصلاح کنید، مشکلتون حل میشه.
یادتون باشه این جذابیت بیشتر جنس مخالف برای شما از کارهای شیطانه که این امر رو در ذهن شما زینت داده و دایم منطق و و فلسفه های ذهنتون رو جوری جهت میده که بیشتر توی اون مسیر قرار بگیرید.
مخصوصا برای شما که متاهل هستین این موضوع خیلی خیلی حساس و خطر آفرین هست .
--------
تجربه زندگی اطرافیان ثابت کرده که خیلی از دختران دوستان خوبی دارند که هم رو میفهمند.
شما هم میتونید یکی از اونها باشید.
اگر به بحث خاصی علاقه دارید، یا مثلا فلسفه خوب میدونید تو محافل فلسفی شرکت کنید ، قطعا شخصی که هم سو با افکار شما باشه پیدا میشه.
مورد بعدی اینه که ما در کنار دوست هامون قرار نیست فوتبال بازی کنیم که دوستی پیدا کنیم که باهاش هم ارز باشیم. قراره در کنار دوستان تمرین کنیم به عقیده دیگران احترام بگذاریم، اونها رو بفهمیم، انعطاف پذیری خودمون رو بیشتر کنیم، به هم کمک کنیم. دست به دست هم بدیم. آینه هم باشیم. عیوب خودم رو پیدا کنیم. و .......
------------








علاقه مندی ها (Bookmarks)