من با اینکه دختر هستم اما همین احساس رو در مقابل همکلاسی های دختر داشتم حتی پسر و فرقی نداره.
درک میکنم
تشکرشده 4 در 3 پست
من با اینکه دختر هستم اما همین احساس رو در مقابل همکلاسی های دختر داشتم حتی پسر و فرقی نداره.
درک میکنم
NewUser (چهارشنبه 31 فروردین 01)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)