سلام
اقیانوس نماد زندگی ما .
باد هم نماد ذهن و افکار ما .
باد باعث ایجاد امواج اقیانوس هست ،،،
وقتی باد ملایم و آرام باشد ، اقیانوس هم آرامش بهتری دارد ،،،
اما وقتی بادها خشمگین باشن ،،، اقیانوس و موج هایش هم از اون تاثیر می گیرن و میشن پرتلاطم .
وقتی که ذهنت را آرام کردی می توانی همه چیز را آرام کنی .








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)