تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
gholam1234 (چهارشنبه 29 دی 00), miss seven (چهارشنبه 29 دی 00), Mvaz (چهارشنبه 29 دی 00), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
یا پروردگار، روزانه صد صلوات! من تلاشمو میکنم. ولی بهتره حداقل این صد تا رو بین همه تقسیم کنیم.
صواب این کار رو علاوه بر موارد ذکر شده، با اجازتون تقدیم میکنم به روح عزیز مادرم، خیلی در سکوت رفت. کلا ... چی بگم، خوش باشین دوستان...
Mvaz (پنجشنبه 30 دی 00), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 30 دی 00), میشل (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), باغبان (چهارشنبه 29 دی 00), سرشار (پنجشنبه 30 دی 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00), طنین باران (چهارشنبه 29 دی 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام . دوستان لیست و برنامه صفحه قبل هست
آقا غلام همه مون باید روزانه صد صلوات بفرستیم یعنی فقط مختص شما نیست شما سعی تون رو بکنید اگر هم نتونستید من عوض شما می فرستم ولی خوب هست که شما خودتون بفرستید.
دعای من برای آقا غلام : ان شاءالله به حق آیه های قرآن و با واسطه ائمه (ع) حاجت تون برآورده بخیر بشه ، عاقبت بخیر و دلشاد بشید . آمین یا رب العالمین
gholam1234 (چهارشنبه 29 دی 00), Mvaz (پنجشنبه 30 دی 00), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام طنین جان
اگر ممکنه یکی از دوستان من هم مایل هست شرکت کنه اونو هم اضافه کنی لطفا![]()
Mvaz (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00), طنین باران (پنجشنبه 30 دی 00)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
غلام عزیز،
منم یه تشدید می ذارم روی هدیه شما به مادرتون.
البته نمی تونم در صلوات ها (و در این برنامه) نقشی داشته باشم. اما هر بخشی از قرآن که به شما افتاد، من هم همزمان با شما، می خونم. که دوبار خونده بشه.
اگه ثواب هدیه دادنی باشه، ثواب اینکار هدیه به مادرتون، که با توجه به شناختی که ازش ایجاد کردید، جزء انسان هائی بودن که من قلبا بهشون ارادت دارم.
و از نظر من، شما خودتون ثوابِ مادرتون هستید. هرچه شما ظرفیت تعالی داشته باشید، و هرچه این ظرفیت رو به عمل در بیارید، مادرتون درش نقش مستقیم داره.
فکر کنم همه انسان ها در سکوت از این دنیا می رن. ولی این عالیه که صدای شما، به نیابت از طرف مادرتون، قرآن رو می خونه. من هم همراه با شما می خونم.
از نظر من مادرتون الان در یه خواب عمیق هستند و یه روز هممون با هم بیدار می شیم. اما از نظر شما، مادرتون حاضر هستند و صدای ما رو می شنون. حالا اگه باشن که می شنون، اگر هم نباشن که بعدا اثراتش بهشون می رسه.![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
gholam1234 (پنجشنبه 30 دی 00), Mvaz (پنجشنبه 30 دی 00), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00), طنین باران (پنجشنبه 30 دی 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 30 دی 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
ممنون طنین جان به خوبی شما
به اسم پاییزه بنویس عزیزم![]()
الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00), طنین باران (پنجشنبه 30 دی 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
بروزرسانی لیست
هر بزرگواری که کنارش جزء مربوطه رو می نویسم از اون جزء شروع به خواندن می کنه و ادامه میده تا آخر...
جناب gholam1234 ◄◄◄ جزء یکم
طنین باران 1 ◄◄◄ جزء دوم
الهه زیبایی ها ◄◄◄ جزء سوم
جناب Mvaz ◄◄◄ جزء چهارم
ملیحه ◄◄◄ جزء پنجم
فرشته اردیبهشت ◄◄◄ جزء ششم
پاییزه ◄◄◄ جزء هفتم
طنین باران 2 ◄◄◄ جزء هشتم
Mvaz (جمعه 01 بهمن 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام به همه
از امروز جمعه شروع میشه؟
خدا کمکم کنه منم هستم هرچمد نگرانم نتونم به همش برسم...
فقط لطفا همون پیامی که باید چیکار کنیمو تو هر صفحه بیارین
من جز نه باید از جمعه تا پنجشنبه بخونم درسته طنین جان؟
Mvaz (جمعه 01 بهمن 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), طنین باران (جمعه 01 بهمن 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
اللهم عجل لولیک الفرج
ویرایش توسط طنین باران : جمعه 01 بهمن 00 در ساعت 06:59
Mvaz (جمعه 01 بهمن 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (جمعه 01 بهمن 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)