طنین باران،
مثبت: خلاق
منفی: هدفش از تاپیک زدن حلِ مسئله نیست. در تاپیک هاش وقت دوستانی که براش می نویسن رو تلف می کنه و به جای تلاش برای حل مشکلش، تاپیک رو می بنده.![]()
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
طنین باران،
مثبت: خلاق
منفی: هدفش از تاپیک زدن حلِ مسئله نیست. در تاپیک هاش وقت دوستانی که براش می نویسن رو تلف می کنه و به جای تلاش برای حل مشکلش، تاپیک رو می بنده.![]()
miss seven (یکشنبه 19 دی 00), طنین باران (یکشنبه 19 دی 00)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
miss seven (یکشنبه 19 دی 00), طنین باران (یکشنبه 19 دی 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام
عجب تاپیکی!!
خب طبق گفته آقای باغبان من فعلا اینجا میشینم .
چون طنین از فرشته اردیبهشت گفت ، میشل هم از طنین گفت و طنین جان از میشل ، من اینجا حد فاصل ایجاد میکنم و پذیرای صحبت دوستان هستم .![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)