سلام دوست عزیز
بزار خیلی رک بهت بگم اون آقا شمارو به هیچ عنوان یه گزینه برای ازدواج نمیبینه بخصوص که سنتون بیشتر پسرا توی این سن دنبال دخترای کم سن و سال هستن
اون طور که خودتون گفتین اون اقا به این موضوع هم اشاره کردن
من حس و حال شمارو چند بار تجربه کردم برگردم عقب هیج وقت هیچ وقت به خودم اجازه نمیدم یه قدم به طرف پسری بردارم یعنی بخوام خودم بزور به اون یادآوری کنم منو ببین ببین من چه دختر با کمالاتیم چه دختر نجیبیم چقدر تحصیلکرده وزرنگم وفلانم.... من نگیری پشیمون میشی وووو
فکر کردید خودشون این چیزارو نمیبینن ونمیدونن؟
یه کم غرور داشته باشین!!! پسری اگه نخواد زمین آسمون هم بهم بدوزی نمی تونی نظرش عوض کنی
پس فراموش کن بچسب به زندگیت بزار اونی که مال تو با عزت و احترام بیاد تو زندگیت








علاقه مندی ها (Bookmarks)