با سلام و احترام
نظر به اینکه این تاپیک بسیار طولانی شده است ، این تاپیک بسته می شود.
تاپیک جدید : حال و احوال یاران همدردی (13)
انشاء الله که همه اعضاء همیشه حال واحوالشون عالی باشه. چه در خدمتشون باشیم چه در فعالیت های دیگری مشغول باشند
=========
توجه کنید همانطور که در پست آغازین تاپیک مذکور مورد تاکید قرار گرفته است: تاپیک حال و احوال صرفا برای اطلاع رسانی در خصوص حال و احوال و شرایط کاربران هست. و بحث و جدل و مسائل روانشناختی و ....، ممنوع هست. و برای آنها باید به انجمن آزاد مراجعه شود.









علاقه مندی ها (Bookmarks)