به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 شهریور 03 [ 15:13]
    تاریخ عضویت
    1395-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    6,235
    سطح
    51
    Points: 6,235, Level: 51
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام


    طبیعتا دغدغه هایی دارین و امکان داره از طرف دیگران به شما ظلمی شده باشه و این باعث شده ناراحتی ای در دلتون باشه ،
    برای اینکه به آرامش برسید باید سَبُک باشید !
    کدورت ها و کینه ها و ...ما را سنگین می کنه .
    وقتی سنگین باشیم اوج نمی گیریم ،،،
    وقتی اوج نگیریم نمی تونیم به قله آرامش - عشق و سعادت پرواز کنیم .
    اول قلب و فکرتون را از این فکرها خارج کنید،،،
    این فکر انتقام یا ناراحتی نه این دنیا کمکتون می کنه و نه در آخرت .
    چون ما انسانها هم اعمال خودمون را داریم و طبیعتا در زندگی اشتباهاتی در قبال دیگران کردیم و یا شاید انجام بدیم .
    کی از اعمال فردای خودش آگاهه ؟
    وقتی دیگران را نبخشیم چطور توقع داریم دیگران ما را ببخشن و یا حتی خدا ما را ببخشه .

    وقتی فردی داره به شما بدی می کنه اون فرد خودش پایینه نردبانه ،،، به شما داره نردبان میده تا شما اوج بگیرید .
    برید بالای نردبان و دست اون هم بگیرید !
    اون فردی که به شما بدی کرده احتیاج به کمک داره .
    این نگاه را داشته باشید .
    ائمه و پیامبران الهی و تمام انسانهای آزاده این نگاه را دارن ، برا ی همین همیشه جاودان هستن در تاریخ و قلب ها .
    این موارد را انجام بدید ،،،بعد ببینید در زندگی جه اتفاقی براتون مییافته .
    این تاپیک کمکتون می کنه در این راستا .
    باغ غنی ذهن شما


    ................

    در مورد مسئله ای که فرمودید در مورد بچه ،،،
    ان شا الله که به نتیجه برسه .
    علم داره پیشرفت می کنه
    نا امید نشید .
    اگه یک درصد هم نشه -- می تونید به فکر آوردن و قبولی سرپرست بچه ای از پرورشگاه باشین .
    واقعا شرایط شما شرایط خاصی هست - ما همچین مسئله ای را
    در اقوام داشتیم .
    ان شالله درست بشه .


    در پناه حق .
    ممنون دوست عزیز
    اون قسمت ذهنم که گفتم مشکلات مربوط به اوایل ازدواج بوده راستش تقریبا فراموش شده بود اما یهویی وقتی دیدم شاید بچه دار نشیم یاد همه غم هام افتادم و حالم خیلی بد شد که چطور من که این همه سختی اوایل کشیدم حالا این یکی هم اضافه شد
    الان که چند روز بیشتر گذشته و یکم حالم سعی کردم بهتر کنم ، میبینم مشکل و ترس من از ادامه زندگی بیشتر مشکل بچه دار نشدنه !!
    دلم میخواد خدا رو شکر کنم که سالمم و خیلی از نعمت های دیگر را دارم ولی نمیتونم!!
    یعنی به قول دوستمون سحر خانم مشکلم و ذهنم معطوف به همون یک مسئله است که الان تبدیل به فاجعه کردمش!

    ولی خب شاید الان داغم و به مرور بهتر بشیم


    راستش من خیلی با مسئله فرزند خواندگی نمیتونم ارتباط برقرار کنم !!
    میتونم به بچه های یتیم کمک کنم و یا برای بچه های بهزیستی شهرمان در حد توانم یک سری کارها انجام بدم ولی واقعا نمیتونم حتی یکی از آنها را بیارم منزل و بهشون بگم من مادرتون هستم!! بنا بر هزار دلیل که شاید خودم تو ذهنم درست کردم


    ولی یهویی یه وقتایی که تنها میشم با خودم میگم وای قراره تا آخر عمرم تنها باشیم ، قرار نیست برای کس دیگه ای زندگیمون شیرین بشه و یهو یه ترسی از آینده وجودم فرا میگیره !
    در کل ممنون که وقت گذاشتید و کمی حال منو بهتر کردید، فکر می کنم اولش برام سخت باشه بعدا انشالله خدا راه بهتری جلومون قرار بده

    - - - Updated - - -

    سحر جان شما درست میگید ما از یک اتفاق ، فاجعه ساختیم
    من می دونم باید بپذیرم ولی الان چون یکم شرایط روحی خوبی ندارم این پذیرش برام سخت شده دلم میخواد شرایط روحیم خوب کنم برای همین هم اینجا این تاپیک گذاشتم

    پذیرشش برام سخخته چون الان میگم وای تنهایی
    وای اینده
    وای تنهایی مردن !! و خیلی مسائل دیگه
    در حالیکه شاید بچه دار هم میشیدیم اخرش تنها میمردم
    ولی خب دیگه به خودم حق میدم این افکار بیاد تو سرم ، تا شرایط یکم روی روال قرار بگیره و شاید راه بهتر یا شاید اون دو تا جنین دیگه برامون بشن آرزوی براورده نشده امروزمون ولی برای اون دو جنین دیگه هم باید الان حالم خوب باشه تا بتونم شرایط انتقال داشته باشم
    و هدفم از این تاپیک این بود که واقعا کمکم کنید تا حالم بهتر بشه
    ویرایش توسط hiva_yekta : سه شنبه 14 دی 00 در ساعت 09:29

  2. 2 کاربر از پست مفید hiva_yekta تشکرکرده اند .

    سحر بهاری (سه شنبه 14 دی 00), طنین باران (چهارشنبه 15 دی 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.