به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 دی 00 [ 06:38]
    تاریخ عضویت
    1400-10-10
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    762
    سطح
    14
    Points: 762, Level: 14
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج مجدد پر از مانع

    سلام دوستان عزیز
    من اهل یکی از شهرهای جنوبی کشور هستم (بوشهر ) . قبلا ۶ سال متاهل بودم و بدلیل دخالت شدید خانواده همسرم در زندگیمون که بهشون گاهی حق هم میدم . کارمون به جدایی کشید و الان ۵ ساله از اون زمان میگذره
    مدتی که بعد از جدایی میخواستم بدنبال دختری برای ازدواج مجدد بگردم که همه بهم توصیه میکردند که بگزار مدتی بگذره تا زندگی قبلی کاملا پاک بشه از تو ذهنت و صبرداشته باش
    الان که میخوام دختری رو انتخاب کنم موانعی روبرومه که میخواستم کمکم کنید

    ۱ - محل کار من ‍پارس جنوبیه و ۱۴ روز بوشهر نیستم و بهیچ وجه هم حاضر نیستم بعد از ازدواج همسر رو به اون منطقه ببرم از بس که برای زندگی کردن مزخرفه و کسی که بوشهر زندگی کرده باشه حالش از زندگی در شهرهایی مثل کنگان و جم و عسلویه بهم میخوره

    ۲ - قبلا زن داشتم که همین رو خیلی از خانواده ها هنوز بهانه میکنن حتی بعضی خانمهای مطلقه

    ۳ - همسر سابقم بعد از رفتن از خونه من همه رازهای زندگیم و درد دلهایی که در مورد پدرم باهاش میکردم رو گذاشت کف دست پدرم و پدرم هم بدون هیچ ملاحظه خانوادگی ازم شکایت کرد و ۶ سال درگیر دادگاه پدرم بودم و در نهایت برنده شدم اما دیگه پدری ندارم که برای خواستگاری و ازدواج ازش استفاده کنم و همین خیلی به چشم خانواده های دختر بد میاد که پدرش در قید حیاته اما باهاشون نیومده مراسم خواستگاری و ....

    من مهندس نرم افزار و برنامه نویس هستم و همچنین مترجم زبان با سابقه استادی دانشگاه هستم و بسیار فعالم در زمینه هوش مصنوعی اما اینا اصلا اصلا به چشم خانواده ها نمیان و نمیبینن و ۳ مورد بالا رو فقط میبینن
    با هر مشاور خانواده هم مشورت کردم و بعد از تعریف این حرف ها که اینجا نوشتم سرم رو بلند کردم و به صورتشون نگاه کردم دیدم که به سقف خیره شدن و تنها توصیشون این بود که بزار زمان بگذره

    تا کی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Alexa تشکرکرده است .

    Mvaz (جمعه 10 دی 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.