به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 189 از 193 نخستنخست ... 89139149159169179180181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,881 تا 1,890 , از مجموع 1928
  1. #1881
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    باغبان به اون خانواده هایی که دختر جوان و رو به سمت ازدواج دارن بگو خاهشا، اینقدر سختگیری نکن.
    زنگ میزنی میگن آقاپسر پی اچ دی چی دارن؟ ما کمتر از پی اچ دی از دانشگاه تهران قبول نمی‌کنیم. یا اینکه خانه دارن یا نه!؟ اگه ندارن ما شرمنده ایم! یا اینکه متعلق به کدام قبیله هستی!؟ آقا قرن چندم داری زندگی میکنی؟؟
    استغفرالله، هی ادم میخاد چیزی نگه
    ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 27 آذر 00 در ساعت 22:31

  2. 5 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (شنبه 27 آذر 00), افسونگر (دوشنبه 29 آذر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 30 آذر 00), باغبان (شنبه 27 آذر 00)

  3. #1882
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    باغبان به اون خانواده هایی که دختر جوان و رو به سمت ازدواج دارن بگو خاهشا، اینقدر سختگیری نکن.
    زنگ میزنی میگن آقاپسر پی اچ دی چی دارن؟ ما کمتر از پی اچ دی از دانشگاه تهران قبول نمی‌کنیم. یا اینکه خانه دارن یا نه!؟ اگه ندارن ما شرمنده ایم! یا اینکه متعلق به کدام قبیله هستی!؟ آقا قرن چندم داری زندگی میکنی؟؟
    استغفرالله، هی ادم میخاد چیزی نگه

    چشم غلام جان ،،،

    به نام خداوند بخشنده مهربان
    پدر و مادر گرامی که داری این مطلب را می بینی و دختر داری ،،،
    اینقدر صنف آقایون خواستگار را اذیت نکنین ( صنف را درست نوشتم خانم معلم ؟ )
    خودتون مگه قدیما چطوری ازدواج کردین ؟
    کمی رحم کنین تا جوانان مشتاق ازدواج ، به کوه و جنگل و بیابون متواری نشن .
    باشد که رستگار شوید .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 27 آذر 00 در ساعت 22:50

  4. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 27 آذر 00), miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (شنبه 27 آذر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 30 آذر 00)

  5. #1883
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام یاران همدردی

    میشل عزیزم پس تو هم حس و حال منو داشتی و تجربه کردی ، بنظر من بی هدفی و بیکاری باعث میشه که آدم همچین احساسی پیدا کنه ، ولی زمانیکه داشتم متنتو میخوندم به این فکر کردم که ما آدما به تدریج و بسیار به آرومی پیر میشیم، برای همین هم هست که باهاش کنار می آییم ، مثلا فکر کن یه دفعه ۳۰ سالته و جوانی و بری تو آینه ببینی شدی ۷۰ ساله ، اون موقع آدم خیلی ناراحت و اذیت میشه ولی همین روند تدریجی تحمل پیری رو برامون ممکن میکنه به گونه ای که شاید متوجه نشی داری پیر میشی ،یواش یواش چین و چروک های کوچک تبدیل به خطوط پر رنگ تری میشن . امان از روزگار ...
    یه سری آدما واقعا خیلی خوب میمونن، یه سری از مردم آسیایی هستن ، مثلا خانمه ۶۰ سالشه ولی به ۳۰ ساله ها میخوره ، نمیشه ما هم اینجوری پیر بشیم
    بی خیال دیگه ، امیدوارم پیر توانمندی باشم (ههههه)



    سلام آقای باغبان وقتتون بخیر،
    یه چیزی بگم ، من واقعا این (،،،) از شما تقلید کردم ، بنظرم خیلی جالبه و از سه نقطه خیلی قشنگ تره شما باغبان تالار هستین ، باغبونا مهربونن (سفر به سرزمین تمساح ؟! ۱۰ هزار دلار سرزمین سوسول ها ! ) به شخصه من مشکلی با معلم هایم نداشتم ، ولی سفر به سرزمین سوسول هارو ترجیح میدم ، میخوام برم ببینم چطوره اونجا :)

    درباره ماه مهر نظرم همچنان همونه، ولی چون مهر ماهیا قلب بزرگی دارن اجازه میدم بقیه ماه ها هم از خودشون تعریف کنن .


    آقا غلام اگر یه سری خانواده ها ازتون این سوالات رو میپرسن که عجیبه برام ، ولی واقعا عده ای از خانواده های پسر هم میخوان زرنگ بازی در بیارن (منظورم شما نیستید سوء تفاهم نشه) چون دیدم اطرافم . بهرحال امیدوارم در زمان مناسب خودش به خواست خداوند همسر شایسته قسمتتون بشه .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    کمی رحم کنین تا جوانان مشتاق ازدواج ، به کوه و جنگل و بیابون متواری نشن .
    باشد که رستگار شوید .
    خیلی خوب بود این جمله
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  6. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 28 آذر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 30 آذر 00), باغبان (یکشنبه 28 آذر 00)

  7. #1884
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    یه موقع هایی که تغییرات زیادی داشتم. میخواستم با اجازه مدیر همدردی یا با یه روشی دیگهammin رو رها کنم و با یه حساب کاربری دیگه بیام. البته هیچ وقت حتی به مرحله صحبت با مدیر همدردی هم نرسید. فقط با خودم مشورت میکردم و منصرف میشدم.

    دلایل زیادی داشت که دوس داشتم با یه نام کاربری دیگه بیام. یکیش این بود از بعضی پستهای گذشته م خوشم نمیومد. فکر میکردم با انکار گذشته تغییر میکنم! دلیل دیگه ش این بود چون نام کاربریم قرمز شده بود گاهی این حس رو داشتم که من دیگه کامل شدم یا دوس داشتم این کامل بودن تو ذهن بقیه بمونه ولی مثلا یه مشکلی داشتم که دوس داشتم توی تالار مشورت بگیرم اگه با کاربری ammin مشورت میگرفتم اونammin کامل در ذهن دیگران فروپاشی میکرد!

    فعلا اینها به ذهنم میرسه

    اما خدا رو شکر میکنم این کار نکردم

    چون باید مسئولیت تمام حرفام رو به عهده میگرفتم. چون توهم کامل بودن در ذهن دیگران منو کامل نمیکنه و این یه تله احساس بی ارزشیه ولی نمیدونم اسم دقیق علمیش چیه.

    چون هر وقت نیاز به عذر خواهی هست باید با همین amminمثلا مدیر این کار کنم و گرنه ...

    حرف اخرم اینه کلام باید اصالت داشته باشه حرف دل باشه با نامهای کاربری متعدد این اتفاق نمیفته.

    نمیدونم‌گفتن این تجربه به دوستان کمکی میکنه یا نه
    ویرایش توسط ammin : یکشنبه 28 آذر 00 در ساعت 13:42

  8. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 28 آذر 00), miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (یکشنبه 28 آذر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 30 آذر 00), باغبان (یکشنبه 28 آذر 00)

  9. #1885
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط miss seven نمایش پست ها


    سلام آقای باغبان وقتتون بخیر،
    یه چیزی بگم ، من واقعا این (،،،) از شما تقلید کردم ، بنظرم خیلی جالبه و از سه نقطه خیلی قشنگ تره

    سلام مجدد
    خانم 7 می تونین از این نوع ویرایش استفاده کنید :)
    الان لایسنس داده شد
    6 ماهه :)



    ..................


    امین اون تله کامل گرایی یا همون معیار سرسختانه هم می تونه باشه که می تونه باعث بشه هممون معیارها و استانداردهای سختی برای خودمون داشته باشیم ،،،
    تو کار ، ازدواج ، زندگی و..
    البته بقول آقای مدیر معیار سرسختانه خودش زیر شاخه ها و علت های گوناگون داره .
    ""یه مقاله از دکتر شیری می خوندم نوشته بودن معمولی بودن را تمرین کنیم ،،،اینکه امکان داره اشتباه کنیم ،،، امکان داره از نظر اجتماعی و شغلی فرد خاصی نباشیم ،،،
    مثلا فردی که معمولی باشه تو نقاشی ،،،از اینکه نتونسته شبیه استادش بشه ناراحت نمیشه ولی ادامه میده و لذت نقاشی را حس می کنه ""
    تجربه خوبی را بیان کردی .

    ..................



    غلام باید اینقدر خواستگاری بری تا به یارت برسی و اون هم به تو برسه .
    حداقل باید هفته ای سه تا بری
    هر فردی یاری داره و بهش میرسه ،،،
    معلوم هم نیست چطوری صورت می گیره ،،،
    امکان داره یه آشنای خیلی دور بیاد خونتون یا مثلا شما اونجا بری ، همون جا یارت را حس کنی ،،،
    امکان داره تو یه سرزمین و یا شهر یا کشور دیگه ،،،
    و....

    با خودت حمل نکن چه جوری انجام میشه این امر ،،،
    شاید معادلات ذهنی ما نتونه خیلی چیز ها را حل کنه
    در مرحله قضاوت هم قرار نگیر !
    اگه دل را به خودش بسپاری ،،،خودش درست می کنه .
    درست میشه .
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 28 آذر 00 در ساعت 14:58

  10. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (یکشنبه 28 آذر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 30 آذر 00)

  11. #1886
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    امین اون تله کامل گرایی یا همون معیار سرسختانه هم می تونه باشه که می تونه باعث بشه هممون معیارهای سختی برای خودمون داشته باشیم
    تو کار ، ازدواج ، زندگی و..
    تجربه خوبی بیان کردی
    کامل گرایی درسته و اون یه جایی دیگه خودش نشون میده. اگه بخوام دقیق تر و واضح تر بگم این نیست، اسمش خیلی مهم نیست. یه نوع احساس بی ارزشیه که آدم با خود فریبی روشو میپوشونه. چون تنها اصل ثابت در جهان تغییره. همه داریم تغییر میکنیم. اما توی این مسیر دوس داریم دیگران فکر کنن ما به کامل بودن مرحله بعد رسیدیم به جای اینکه واقعا تغییر کرده باشیم! یه قدم چپ توی تغییره استعدادش داریم ولی هنوز نشدیم تقلیده به جای شدن و تبدیل

    دوره دانشجویی فکر میکردم چون دانش کافی رو دارم تغییر کردم. اولین بار که میخواستم جلوی جمع کنفرانس بدم پنج دقیقه اول داشت کنترل از دستم در میومد نگا چشمای همکلاسیام نمیکردم در صورتی که همیشه باهمه شوخی میکردم و راحت بودم! بعدش فهمیدم دانش، کافی نیست باید عمل کرد یه ترسهای تو وجود ادم هست که فقط با روراستی حل میشه.

    یه نایلونهایی هست اسمش نمیدونم چیه.از این نمیدونم ها لذت میبرم. یه وقتایی توی کارتن موبایل دور موبایل میپچن. بچه که بودیم ازشون بود. هر وقت ازشون میدیدم کار من شده بود ترکوندن حبابهای اینا. توی ضمیر ما پر از این حبابها. ترس از قضاوت شدنها حباب زده. رنجش ها حباب زده. جاهایی که ازمون تعریف شده ولی ریاکاری ما تقویت شده حباب زده... مثل این توپهایی که داخل اون گردونه مسابقات هست هی میچرخه نگه میداره یه توپ خارج میشه این گردش روزگار یکی از این حباب ها رو نشونمون میده فقط باید شجاعت و صداقت مواجه باهاش داشته باشیم. حداقل برای من اینطوریه
    ویرایش توسط ammin : یکشنبه 28 آذر 00 در ساعت 15:06

  12. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (یکشنبه 28 آذر 00), باغبان (یکشنبه 28 آذر 00)

  13. #1887
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    کامل گرایی درسته و اون یه جایی دیگه خودش نشون میده. اگه بخوام دقیق تر و واضح تر بگم این نیست، اسمش خیلی مهم نیست. یه نوع احساس بی ارزشیه که آدم با خود فریبی روشو میپوشونه. چون تنها اصل ثابت در جهان تغییره. همه داریم تغییر میکنیم. اما توی این مسیر دوس داریم دیگران فکر کنن ما به کامل بودن مرحله بعد رسیدیم به جای اینکه واقعا تغییر کرده باشیم! دوره دانشجویی فکر میکردم چون دانش کافی رو دارم تغییر کردم. اولین بار که میخواستم جلوی جمع کنفرانس بدم پنج دقیقه اول داشت کنترل از دستم در میومد نگا چشمای همکلاسیام نمیکردم در صورتی که همیشه باهمه شوخی میکردم و راحت بودم! بعدش فهمیدم دانش، کافی نیست باید عمل کرد یه ترسهای تو وجود ادم هست که فقط با روراستی حل میشه. آدم میشناختم سواد نداشت ولی دیوان حافظ حفظش بود .براش که خونده بودن با گوش جان شنیده بود و حفظش کرده بود. قشنگ تفسیرش میکرد. حرفاش همش الهام بود.‌همش پاکی و روراستی بود. یه نایلونهایی هست اسمش نمیدونم چیه.از این نمیدونم ها لذت میبرم. یه وقتایی توی کارتن موبایل دور موبایل میپچن. بچه که بودیم ازشون بود. وقتی وسیله ای میخریدم کار من شده بود ترکوندن حبابهای اینا. توی ضمیر ما پر از این حبابها. ترس از قضاوت شدنها حباب زده. رنجش ها حباب زده. جاهایی که ازمون تعریف شده ولی ریاکاری ما تقویت شده حباب زده... مثل این توپهایی که داخل اون گردونه مسابقات هست هی میچرخه نگه میداره یه توپ خارج میشه این گردش روزگار یکی از این حباب ها رو نشونمون میده فقط باید شجاعت و صداقت مواجه باهاش داشته باشیم. حداقل برای من اینطوریه




    ​​

  14. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (یکشنبه 28 آذر 00)

  15. #1888
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط miss seven نمایش پست ها


    شما باغبان تالار هستین ، باغبونا مهربونن
    نه بابا مهربون کجا بود ،،،گوشه ای از تاریخ را ببینید در متن زیر :
    :)

    ناپُلِئون بُناپارت ُ میگن هم باغبون بود و هم مردادی
    جنگ های ائتلاف بین سال های 1805 تا 1815 دورانی بود برای خودش :) .
    رحم نمی کردیم :)


    راستی الان یادم اومد ویرایش 4 تا ویرگولد ( همون ویرگول ) و بالاتر هم باز لایسنس شده هست و دیده شده . ( ،،،، ) ( ،،،،، )
    با این حال با توافقی که صورت گرفت می تونین استفاده کنین پس از ورود به سرزمین طبق قرار داد .
    سرزمین معلم ها !!!
    تمساح ها خوب بود حیف شد :)
    حق یارتون خانم 7
    :)



    ...................



    توپ یویو





    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 28 آذر 00 در ساعت 17:55 دلیل: تصحیح تایپی

  16. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00)

  17. #1889
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    آقا غلام اگر یه سری خانواده ها ازتون این سوالات رو میپرسن که عجیبه برام ، ولی واقعا عده ای از خانواده های پسر هم میخوان زرنگ بازی در بیارن (منظورم شما نیستید سوء تفاهم نشه) چون دیدم اطرافم . بهرحال امیدوارم در زمان مناسب خودش به خواست خداوند همسر شایسته قسمتتون بشه .

    - - - Updated - - -


    خیلی خوب بود این جمله[/QUOTE]

    آره حرفتونو درک میکنم، ولی به یه چوب یه جماعت رو زدن کار اشتباهیه که خیلی این کارو انجام میون. مثلا من این داستان خودم رو تعریف کردم براتون. شما سریعا اون مورد توی ذهنتون اومد که مردا سوئ استفادهرن خیلی‌هاشون....

    - - - Updated - - -

    باغبان، قبل از فوت مادرم عر شش ماه یک بار میرفتیم خاستگاری ، الان دیگه فک کنم هر سال یه بار بشه. دیگه سیستمی که هست خیلی من توش دخیل نیستم. خانواده میرن ارتباط میگیرن با خانواده های دیگه و اگه صلاح دونستن ما هم میریم برای مرحله بعدی. ولی خب اون غربال خانوادم یه چیزی در حد غربال خودمه، سخت و سخت... هر جا میرن، همون مواردی که گفتم رو میگن، پسرتون مایملک چی داره؟ اگه مایملک نداره، موجودی حسابش چقدره؟ پی اچ دی دانشگاه تهران دارین؟ از کدوم قبیله هستین؟ اونی هم که خانواده میپسنده، ما میریم می‌بینیم و ظاهر رو نمی‌پسندیم. اینه فعلا شرایط ما.

    سیستم زندگی م هم جوری نیست که خانمهای زیادی رو ببینم که بخام خودم پسند کنم

  18. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (یکشنبه 28 آذر 00), باغبان (یکشنبه 28 آذر 00)

  19. #1890
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آقا غلام خواستی بعدا یه تاپیک بزن درباره اش صحبت کنیم ،،،مبحث مهمیه .
    تاپیک حال و احوال پراکنده میشه بحث ها مون.


    بسپار به اوستا کریم .
    اتفاقا یکی از آشنایان دیگه امیدش را از دست داده بود ،،،
    میره مشهد یه سلامی به امام رضا ع بده تا کمی خالی بشه به گفته خودش .
    تو هتل میره ،،، میبینه آسانسور خراب شده ،،، میره برای کمک .
    اونجا یه بنده خدایی را نحات میده که همون بنده خدا الان همسرشه .



    یه بلیت دو نفره فقط برای رفت ،،، به جزیزه آدم خورها می خوام بگیرم با هم بریم .
    ام و زد هم می بریم یواشکی .
    :)


    امکان داره از چیزی که فکر نمیکنیم ،،، توش یه رحمت و نعمتی باشه .


    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 28 آذر 00 در ساعت 21:47

  20. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 28 آذر 00), miss seven (یکشنبه 28 آذر 00), Mvaz (دوشنبه 29 آذر 00)


 
صفحه 189 از 193 نخستنخست ... 89139149159169179180181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.