واقعا خدا رو شکر.
شکر- شکر- شکر

Lord.Hamed عزیز واقعا زیبا بود. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. ما انسان ها گاهی واقعا ناشکری می کنیم.

خدایا به عظمت و مهربانی و بخشندگیت بنده های ناشکرت رو ببخش