واقعا خدا رو شکر.
شکر- شکر- شکر
Lord.Hamed عزیز واقعا زیبا بود. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. ما انسان ها گاهی واقعا ناشکری می کنیم.
خدایا به عظمت و مهربانی و بخشندگیت بنده های ناشکرت رو ببخش![]()
تشکرشده 281 در 126 پست
واقعا خدا رو شکر.
شکر- شکر- شکر
Lord.Hamed عزیز واقعا زیبا بود. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. ما انسان ها گاهی واقعا ناشکری می کنیم.
خدایا به عظمت و مهربانی و بخشندگیت بنده های ناشکرت رو ببخش![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)