یعنی چون ایشون دچار عذاب وجدان و احساس گناه میشه چنین رفتار متعصابه نشون میده؟
الان که دقت میکنم بارها شده به من گفته من خیلی گناهکارم من جام ته جهنمه و گاها شده مدتها خودخوری میکنه و انگیزه شو از دست میده و .....
در واقع داره از اینور بوم میوفته. میره و تا ساعات زیادی دعا و نماز میخونه و ذکر میگه...
من به هیچ وجه احساس بدی نسبت به خودم ندارم. حتی درصدد مقایسه خودمم بر نیومدم چون کاری که اشتباهه اشتباهه.... دیگه بهانه و دلیل و ریشه یابی و ... رو درک نمیکنم.
تنها چیزی که آزارم میده اینه که این شوهر من تماااام دنیای منو داره درگیر خودش میکنه و من دارم غرق مشکلات میشم. هر وقت هر چیزی رو درز گرفتم از جای دیگه زده بیرون.... چشم بر هم بذارم عمرم تموم شده و کلا درگیر این بودم چیکار کنم ایشون درست رفتار کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)