ام واز خوشحالم خوبی :)
دفعه بعد چی را بگم ؟
اگه پرتغال را برداری که همه میوه ها میریزه ،،،بعدش اون پرتغاله دکوره ( پلاستیکی ) جاسازی شده بین میوه ها
ای بابا :)))
درک کنین تو شرایط سخت اقتصادی :)
راستی ام واز دو هفته پیش رفته بودم داهات شما :))
جات خالی .
از غلام برا چی خبری نیست ؟
تاپیک حال و احوال را چک کردم ،،، برا چی خبری و آماری ازش نمی گرفتید و حال و احوالش را نمی پرسیدید ،،،
غلام امیدوارم بهتر باشی و مادر گرامی در آرامش .
من فرصت حضورم در همدردی خیلی کم شده ،،،ولی به یادتون هستم .
با تمام سختی ها باز خدا بهترین درمان هاست .
خدا رفتگان این جمع را بیامرزه به خصوص مادر گرامی غلام و پدر گرامی خانم فکور
خانم ستاره آشنا گرامی ،،،مطلبی که نوشتید در این تاپیک ،،، یه کپیش را ارسال کردم به تاپیک استارتر بنابر درخواست بزرگوارتون :)
ممنون از راهنمایی تون .
با امید حضور و فعالیت خوب شما .








علاقه مندی ها (Bookmarks)