آقای مدیر همدردی ؛
خانه ارواح درست کردی ؟تار عنکبوت زده همه جا رو !
این چه وضعشه ؟
این مدل سایت با این محتوای خوب ، برای 10 سال پیشه ...
یه خونه تکونی حسابی میخواد .
دنبال درآمد که نبودی شما از اولش خداروشکر ؛ گوش شیطون کر
آقا درست کن این وضعیت رو
الان تالار یه طوری شده ،
شما خودت با یه زیر شلواری میایی یه دور میزنی ، دو تا لیوان عرق بادرنجبویه و بهار نارنج ترکیبی میخوری ، میری ...
این بود آرمان های ما ؟
واقعا این بود ؟
منتظر اقدام جدی و محکم از جانب شما پیرامون سایت هستم
و پای این موضوع وای خواهم ساد
موفق و منصور و محمود و محجوب و مسعود باشید .














علاقه مندی ها (Bookmarks)