به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همدردی خوش اومدید

    برای این سطح از مشکلی که بیان کردید، جوابش طلاق و جدایی نیست. جدا شدن یه پروسه ای بین یه ماه سه ماه نهایتا یکسال طول بکشه بی مهارت ترین آدم هم اینو بلده نیازی به مشاوره خاصی نداره.

    اینو در نظر بگیرید که شوهرت در برابر انتقاد شما حتی به قول خودتون از حفظ هم که شده یه تغییراتی کرده. فعلا رفتار شوهرتون بذارید به حساب نداشتن مهارت .

    در مورد ابراز علاقه مثلا اگه شوهرت خودش دوس داره کسی با بغل کردنش محبتش بهش نشون بده ،در برابر شما هم همین رفتار نشون میده. احتمالا تیپ های سمعی و بصری و لمسی و جنبشی رو حین ابراز علاقه شنیدید اگه تا حالا نشنیدید در موردش سرچ کنید. اما مطمئنا با آگاهی و فهمیدن سلیقه شما میتونه تیپ و نوع ابراز محبتش رو تغییر بده

    اما کار اصلی که باید انجام بدید تغییراتی روی خودتونه. اگه شما خودتو دوس نداشته باشی. انرژی هات مثبت نباشه، عزت نفس نداشته باشی نه توی این زندگی نه مجردی کسی شما رو دوست نخواهد داشت. اعضای خانواده و پدر و مادرت اگه دوست دارن قضیه شون فرق میکنه.

    شروع کن به یه دوره خودسازی و بازسازی عژت نفست. فکر نکنید با یاد گرفتن یکی دو جمله همه چی درست میشه. اگه افسردگی داری ، اگه همش فکر میکنی این دیگران هستند که باید بهت محبت کنند، اگه از ته دل فکر میکنی دوس داشتنی و جذاب نیستی، اگه نسبت به آینده خودت امیدوار نیستی. اینها همه نشانه هایی هستند که میگن باید تغییر و تحول کنی. با این تغییرات کم کم رفتار شوهرت هم تغییر میکنه و ازت تاثیر میگیره اگه در بدترین حالت و احتمالش این اتفاق نیفته و خدای نکرده کار به جدایی بکشه نهایتش اینه تلاشت رو کردی و یه آدم خودساخته و قوی و مثبت از اون زندگی میاد بیرون نه یه آدم غمگین و افسرده و وابسته.

    هنرمندی شما ساختن خودت و زندگیت تمرکز روی خوشبختیه. مفهومی به نام بیکاری معنی نداره ما اینو به عنوان نبود شغل میشناسیم. ولی کسی که توی خونه باشه در هر شرایطی که باشه اونوقت بخواد بشینه غصه بخوره و هیچ کاری نکنه معنای واقعی بیکاری اینه .دیگه اینجا خودش مقصره. توی این سن و اول زندگیت فرصت خوبی برای ساختن و رشد در اختیار داری
    ویرایش توسط ammin : چهارشنبه 10 آذر 00 در ساعت 14:18

  2. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 10 آذر 00), سحر بهاری (چهارشنبه 10 آذر 00)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 آذر 00 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1400-9-10
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام به همدردی خوش اومدید

    برای این سطح از مشکلی که بیان کردید، جوابش طلاق و جدایی نیست. جدا شدن یه پروسه ای بین یه ماه سه ماه نهایتا یکسال طول بکشه بی مهارت ترین آدم هم اینو بلده نیازی به مشاوره خاصی نداره.

    اینو در نظر بگیرید که شوهرت در برابر انتقاد شما حتی به قول خودتون از حفظ هم که شده یه تغییراتی کرده. فعلا رفتار شوهرتون بذارید به حساب نداشتن مهارت .

    در مورد ابراز علاقه مثلا اگه شوهرت خودش دوس داره کسی با بغل کردنش محبتش بهش نشون بده ،در برابر شما هم همین رفتار نشون میده. احتمالا تیپ های سمعی و بصری و لمسی و جنبشی رو حین ابراز علاقه شنیدید اگه تا حالا نشنیدید در موردش سرچ کنید. اما مطمئنا با آگاهی و فهمیدن سلیقه شما میتونه تیپ و نوع ابراز محبتش رو تغییر بده

    اما کار اصلی که باید انجام بدید تغییراتی روی خودتونه. اگه شما خودتو دوس نداشته باشی. انرژی هات مثبت نباشه، عزت نفس نداشته باشی نه توی این زندگی نه مجردی کسی شما رو دوست نخواهد داشت. اعضای خانواده و پدر و مادرت اگه دوست دارن قضیه شون فرق میکنه.

    شروع کن به یه دوره خودسازی و بازسازی عژت نفست. فکر نکنید با یاد گرفتن یکی دو جمله همه چی درست میشه. اگه افسردگی داری ، اگه همش فکر میکنی این دیگران هستند که باید بهت محبت کنند، اگه از ته دل فکر میکنی دوس داشتنی و جذاب نیستی، اگه نسبت به آینده خودت امیدوار نیستی. اینها همه نشانه هایی هستند که میگن باید تغییر و تحول کنی. با این تغییرات کم کم رفتار شوهرت هم تغییر میکنه و ازت تاثیر میگیره اگه در بدترین حالت و احتمالش این اتفاق نیفته و خدای نکرده کار به جدایی بکشه نهایتش اینه تلاشت رو کردی و یه آدم خودساخته و قوی و مثبت از اون زندگی میاد بیرون نه یه آدم غمگین و افسرده و وابسته.

    هنرمندی شما ساختن خودت و زندگیت تمرکز روی خوشبختیه. مفهومی به نام بیکاری معنی نداره ما اینو به عنوان نبود شغل میشناسیم. ولی کسی که توی خونه باشه در هر شرایطی که باشه اونوقت بخواد بشینه غصه بخوره و هیچ کاری نکنه معنای واقعی بیکاری اینه .دیگه اینجا خودش مقصره. توی این سن و اول زندگیت فرصت خوبی برای ساختن و رشد در اختیار داری


    دقیقا من احساس میکنم افسردگی ممکنه داشته باشم چون اصلا نمیتونم خودمو دوست داشته باشم و یه مدتیه که اصلا به خودم نمیرسم . فقط کارم شده گریه قبلا خیلی به آشپزی و کارای خونه علاقه داشتم الان سه چهار روزه آشپزی نکردمم خودمم‌ غذا نمیخورم که البته بیشترش بخاطر لجبازیه چون میدونم همسرم دوست نداره من لاغر باشم و اینو چندین بار از اوایل عقد بهم‌گفته که یه بار من خیلی ناراحت شدم‌و گفتم من ظاهرم همین شکلی بود چرا قبل ازدواج دقت نکردی و ازون موقع دیگه میگه هرجوری خودت دوست داری مهم احساس خودته ولی من میدونم که دوست نداره چون در خلال حرفاش میگه هنوزم . در کل اصلا انگیزه ای ندارم و حس میکنم تو این زندگی حیف شدم من از نظر زیبایی کم نداشتم و قبل ازدواج خواستگار زیاد داشتم .
    درباره مدل ابراز علاقه ش منظور شما اینه که همسر من مثلا با رابطه جنسی محبتشو نشون میده و من باید مدل این ابراز علاقه رو تغییر بدم؟
    واقعیتش من اینجوری فکر نمیکنم که با رابطه جنسی به من محبت میکنه فقط نیاز جنسی داره مثلا اگه قهر باشیم بعد چندروز میاد درخواست میکنه بدون اینکه از من دلجویی کنه یا .. وگرنه اگه بحث نیازش نباشه باهام حرف نمیزنه تو رابطه جنسیمونم هیچ پیش نوازی نداریم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.