سلام
خوبید؟
سحرتون بخیر و خوشی
منتظر اذان صبحم گفتم سری بزنم همدردی
پستهای امین و بی نهایت را خواندم
عزیزان یک تاپیک می طلبد و انتقال یافته ها ...
یکی از شما همت کند در بخش تجربه های فردی یا آگاهیها و مهارتها تاپیکش را ایجاد کند.... حرف برای گفتن از زاویه دید های مختلف بسیار است و ان شاء الله معرفت آفرین .
دیدم جناب لرد حامد و مسافر زمان از پیشکسوتان همدردی هم رخی نمودند...خوشحالم که سلامتند و سری زدند به کلبه قدیمی.... ان شاء الله فعالیتی دوباره آغاز کنند
خوش و خرم و در پناه ایزد منان باشید شما اهالی همدردی
التماس دعا








علاقه مندی ها (Bookmarks)