سلام
طنین باران عزیز
لطفا اینگونه مطالب را در بخش مقالات ارسال کنید ...
متعاقبا منتقل خواهد شد
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام
طنین باران عزیز
لطفا اینگونه مطالب را در بخش مقالات ارسال کنید ...
متعاقبا منتقل خواهد شد
Mvaz (چهارشنبه 19 آبان 00), Niagara (پنجشنبه 20 آبان 00), طنین باران (چهارشنبه 19 آبان 00)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام
به نظر خودم توی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین دوران زندگیم قرار گرفتم.
نکته ای که بارها متوجهش شدم این بود که شبیه همین سختی ها رو توی تقریبا سه مرحله حدود ده سال پیش کشیده بودم. جنس سختی ها شبیه اون موقع و جنس پیامهایی که توی شرایط سخت و جانکاه بهش میرسم دقیقا شبیه ده سال پیشه. این بار پیامها رو با وضوح بیشتر و ریشه دار تر میفهمم.
فکر کنم اگه درسهای زندگی رو فراموش کنی دوباره همون سختی ها ممکنه برگردند تا آموزشت بدن و تربیتت کنن. این واحدهای عملی روزگار خیلی سخته اما بعدش فکر کنم شیرینم هست.... هر چی هست خدایا شکرت...امیدوارم ثباتم از دست ندم
Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (پنجشنبه 20 آبان 00), فکور (پنجشنبه 20 آبان 00), لاله123 (پنجشنبه 20 آبان 00), zolal (پنجشنبه 20 آبان 00), سحر بهاری (پنجشنبه 20 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)
تشکرشده 423 در 177 پست
Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), لاله123 (پنجشنبه 20 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
سلام
بله دقیقا همینطوره، دفعه بعدی شاید با شدت بیشتری هم همراه میشه، اینقدر که بالاخره بفهمیم باید چه کنیم. ان شاالله که بتونید به راحتی این دوره را سپری کنید و دیگه براتون تکرار نشه.
منم اما به شکل دیگری همینطورم و متاسفانه برای من همراه با ناامیدی است. الکی هم شده باید سعی کنم به خودم امید بدم
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
ویرایش توسط zolal : پنجشنبه 20 آبان 00 در ساعت 18:59
ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (شنبه 22 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)
تشکرشده 259 در 102 پست
سلام . امیدوارم همگی حال و احوالتون خوبه خوب باشه . یادمون هم باشه ایام روزگار هم اگه شیرین نبود به کاممان ، شیرینش کنیم![]()
ویرایش توسط لاله123 : پنجشنبه 20 آبان 00 در ساعت 19:38
ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (شنبه 22 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام دوستان عزیز
ان شاالله دلاتون نزدیک به خدا و حالش خوب باشه مخصوصا آقا غلام، فکور ، پو عزیز...
منم خداروشکر خوبم. نمیدونم دختر اینقدرررر شیرینه یا نه نوزاد میتونه تااین حد خواستنی باشه... اللن برام اتفاقای ناگوار بیفته دخترمو نگاه میکنم میگم هرچقدر سخت باشه به داشتن تو فرشته نازنین میرزه...
درسا پرقدرت هستن و من واس کارای آینده مثل آزمون جامع و رساله هیچ قدمی نمیتونم بردارم اما به خودم میگم درس دیر و زود داره سوخت و سوز نداره، لذت ببر از وجود این دو تا فرشته...
ammin (یکشنبه 23 آبان 00), gholam1234 (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (یکشنبه 23 آبان 00), فکور (یکشنبه 23 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام دوستان
شمیم الزهرا عزیز ، خدا فرزندانت رو حفظ کنه . درسته نوزاد شیرینه اما اینکه دختر هست شیرینشو دو چندان می کنه وقتی بزرگتر بشه روزی نیست که از کارها و رفتارهاش دلت ضعف نره و کاملا متوجه میشی که چقدر با فرزند پسرت متفاوت هست :)
من که هر روز وقتی دخترم و مهربونیاش و کارهاشو می بینم خدا رو شکر می کنم که این نعمت بزرگ رو بهم داده![]()
ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (یکشنبه 23 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (دوشنبه 24 آبان 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان عزیزم
امیدوارم حال همه تون خوب باشه
من اومدم تالار تا یه سوالی رو بپرسم و ممنون میشم پاسخم را بدین.
میخواستم بدونم که در تالار میتونم یه تاپیک برای خودم داشته باشم تا در اونجا از حرف ها و مطالبی که در ذهنم میگذره بنویسم ؟ (البته طبق قوانین تالار )
تا الآن و حتی بعدا من همیشه از شما دوستان توی زمینه های مختلف چیزی یاد گرفتم و الآن میخوام گاهی یه سری مسائل رو هم برای شما بگم و شاید این چیزا براتون مفید باشه و هم نظر باشین با من . و در کل بنویسم دیگه![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
در تالار انجمنی داریم به نام :
تجربه های فردی
و اگر شما تجارب مفیدی در زندگی دارید از خودتون جهت استفاده دیگران می توانید قرار دهید.
اما اگر مطالبی دارید که نیاز به گرفتن بازخورد از دیگران هست ، باید در انجمن مربوط به صورت سوالی قرار دهید.
miss seven (چهارشنبه 26 آبان 00), Mvaz (چهارشنبه 26 آبان 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام آقای مدیر وقتتون بخیر ،
خیلی ممنونم که پاسخم رو دادین و راهنماییم کردینهمون انجمن تجربه های فردی برای هدفی که دارم مناسبه.
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)