بزارید منم نظرم را بگم . به نظرم باید خودمون را جوری پرورش بدیم و بدونیم قرا نیست همه ما را تایید و قبول کنن ، شاید مورد پذیرش نباشیم و این در سلسه مراتب زندگی ما آدم ها طبیعی هستش خب . مثالش را میشه در مورد ازدواج - دوست - همکار و خیلی مسائل زد که این مطلب نمایان هست و اگه روی خودمون کار نکنیم مشکل پیدا میشه . تا حدودی هم می تونه نشان از کمال گرایی ما هم باشه . همش دوست داریم مورد تایید و انتخاب باشیم . همیش دوست داریم مهر محبت دیگران نصیببان باشه ..ولی دنیا این جوری نیست که .
باید تمرین کنیم که به نظر و انتخاب دیگران احترام بزاریم ، خودمون را بپذیریم و به خودمون احترام بزاریم ،و در صورت لازم نظرهایی که به ما میشه را بررسی و اگه عیبی واقعا هست برطرف بشه و برای پیشرفتمون تلاش کنیم تا حد ممکن . چیز خیلی مهم اینکه اگه مورد انتخاب ، تایید ، و برخورد مثبت از دیگران نبودیم فاجعه ندونیم.








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)