
نوشته اصلی توسط
ammin
سلام
به نظر خودم توی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین دوران زندگیم قرار گرفتم.
نکته ای که بارها متوجهش شدم این بود که شبیه همین سختی ها رو توی تقریبا سه مرحله حدود ده سال پیش کشیده بودم. جنس سختی ها شبیه اون موقع و جنس پیامهایی که توی شرایط سخت و جانکاه بهش میرسم دقیقا شبیه ده سال پیشه. این بار پیامها رو با وضوح بیشتر و ریشه دار تر میفهمم.
فکر کنم اگه درسهای زندگی رو فراموش کنی دوباره همون سختی ها ممکنه برگردند تا آموزشت بدن و تربیتت کنن. این واحدهای عملی روزگار خیلی سخته اما بعدش فکر کنم شیرینم هست.... هر چی هست خدایا شکرت...امیدوارم ثباتم از دست ندم
علاقه مندی ها (Bookmarks)