سلام
سحر بهاری عزیز خیلی ممنون از مطالب ارزشمندی که تو کافه آگاهی می ذارین. واقعا عالی هستن. یه سوال دارم در مورد پذیرش خودمون.
خب همه ی ما می دونیم که عیب هایی داریم. اگر دیگران بابت عیب هامون یا رفتاری که از ما سرزده کم محلی کنند و رفتار سردی داشته باشند و ما هم بدونیم رفتار ما ایراداتی داشته ، در این حالت چطور از خودمون حمایت کنیم؟
من در چنین مواقعی شاید برای مدتی از فرد مقابل بریده میشم مخصوصا اگه تکرار بشه،دیگه محبتش برام کم ارزش میشه و رفتارش تو ذهنم می مونه و قادر نیستم از خودم دفاع کنم یا با طرف مقابل صحبت کنم.
ممنون میشم جواب سوالم رو بدین.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)