به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام
    سحر بهاری عزیز خیلی ممنون از مطالب ارزشمندی که تو کافه آگاهی می ذارین. واقعا عالی هستن. یه سوال دارم در مورد پذیرش خودمون.
    خب همه ی ما می دونیم که عیب هایی داریم. اگر دیگران بابت عیب هامون یا رفتاری که از ما سرزده کم محلی کنند و رفتار سردی داشته باشند و ما هم بدونیم رفتار ما ایراداتی داشته ، در این حالت چطور از خودمون حمایت کنیم؟
    من در چنین مواقعی شاید برای مدتی از فرد مقابل بریده میشم مخصوصا اگه تکرار بشه،دیگه محبتش برام کم ارزش میشه و رفتارش تو ذهنم می مونه و قادر نیستم از خودم دفاع کنم یا با طرف مقابل صحبت کنم.
    ممنون میشم جواب سوالم رو بدین.

  2. 2 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    سحر بهاری (پنجشنبه 20 آبان 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آبان 00 [ 09:13]
    تاریخ عضویت
    1399-5-06
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,439
    سطح
    47
    Points: 5,439, Level: 47
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 423 در 177 پست

    Rep Power
    48
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eram نمایش پست ها
    سلام
    اگر دیگران بابت عیب هامون یا رفتاری که از ما سرزده کم محلی کنند و رفتار سردی داشته باشند و ما هم بدونیم رفتار ما ایراداتی داشته ، در این حالت چطور از خودمون حمایت کنیم؟
    .
    بزارید منم نظرم را بگم . به نظرم باید خودمون را جوری پرورش بدیم و بدونیم قرا نیست همه ما را تایید و قبول کنن ، شاید مورد پذیرش نباشیم و این در سلسه مراتب زندگی ما آدم ها طبیعی هستش خب . مثالش را میشه در مورد ازدواج - دوست - همکار و خیلی مسائل زد که این مطلب نمایان هست و اگه روی خودمون کار نکنیم مشکل پیدا میشه . تا حدودی هم می تونه نشان از کمال گرایی ما هم باشه . همش دوست داریم مورد تایید و انتخاب باشیم . همیش دوست داریم مهر محبت دیگران نصیببان باشه ..ولی دنیا این جوری نیست که .
    باید تمرین کنیم که به نظر و انتخاب دیگران احترام بزاریم ، خودمون را بپذیریم و به خودمون احترام بزاریم ،و در صورت لازم نظرهایی که به ما میشه را بررسی و اگه عیبی واقعا هست برطرف بشه و برای پیشرفتمون تلاش کنیم تا حد ممکن . چیز خیلی مهم اینکه اگه مورد انتخاب ، تایید ، و برخورد مثبت از دیگران نبودیم فاجعه ندونیم.
    ویرایش توسط Niagara : پنجشنبه 20 آبان 00 در ساعت 16:00

  4. کاربر روبرو از پست مفید Niagara تشکرکرده است .

    طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.