سلام و عرض ادب
حالتون چطوره بزرگواران؟ خوبید انشاءالله؟
منو یادتون میاد؟من که خیلی به یادتون بودم. دلم براتون تنگ شده بود.
یه گزارش بهتون بدم. تو این چند سالی که نبودم بالاخره درسم تموم شد، متأسفانه خدمت مقدس سربازی رو تمام و کمال رفتم. و بعدش کار و اینجور مسائل. و اینکه همچنان مفردم و مزدوج نشدم.
دیگه اینکه اینجا هم مثل سمت شما کرونا هست. الانم که وسط پاییزه و من رفتم تو فاز حساسیتهم خودم میترسم هم بقیه. ولی در مجموع حالم خوبه. خدا رو شکر.
قبل از نوشتن این پیام گشتی تو تالار زدم. دیدن حضور و فعالیت مدیر همدردی و فرشته مهربان به واقع دلگرمی بزرگیه. لطف و محبتهاشونو فراموش نمیکنم.
از باقی دوستان اسم نمیبرم، ولی واقعا از دیدنتون خوشحال شدم. امیدوارم همیشه تندرست، شاد و در مسیر تعالی باشید.







من که خیلی به یادتون بودم. دلم براتون تنگ شده بود.
هم خودم میترسم هم بقیه. ولی در مجموع حالم خوبه. خدا رو شکر.

علاقه مندی ها (Bookmarks)