سلام یاران همدردی
امیدوارم حالتون خوب و ایام به کامتون باشه .
کمتر میام تالار ولی حواسم به همه تون هست و به یادتونم. خیلی مطالب خوب ازتون یاد گرفتم و راهنماییم کردین زمانیکه نیاز به راهنمایی داشتم تا آگاهانه تصمیم بگیرم . از خوش قلبی همه تون خیلی ممنونم.![]()














من که خیلی به یادتون بودم. دلم براتون تنگ شده بود.
هم خودم میترسم هم بقیه. ولی در مجموع حالم خوبه. خدا رو شکر.

علاقه مندی ها (Bookmarks)