
نوشته اصلی توسط
میشل
سلام زیبا
اولویت چندم زندگی خودت هستی؟
سلام عزیزم.
چه سوال سختی! نمی دونم. توی این سالها سعی کردم اولویت خودم رو بالاتر ببرم و بیشتر متمرکز خودم باشم. هنوز هم در تلاشم ،تلاشی که گاهی خستگی و ناامیدی در پی داره. اما می دونم در گذشته خیلی رو نظر دیگران حساس بودم و هنوز هم گاهی این جوریم. تو مسیری که قدم گذاشتم توش جرئتمندی می خواد و جسارت که خودم باشم ، خود واقعی ترم رو زندگی کنم. اگر چه توش طرد شدن و کم محلی و... هست اما کنار اومدن باهاش توی بعضی شرایط برام سخت میشه.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)