سلام زیبا
اولویت چندم زندگی خودت هستی؟
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
سلام زیبا
اولویت چندم زندگی خودت هستی؟
تشکرشده 1,642 در 598 پست
سلام عزیزم.
چه سوال سختی! نمی دونم. توی این سالها سعی کردم اولویت خودم رو بالاتر ببرم و بیشتر متمرکز خودم باشم. هنوز هم در تلاشم ،تلاشی که گاهی خستگی و ناامیدی در پی داره. اما می دونم در گذشته خیلی رو نظر دیگران حساس بودم و هنوز هم گاهی این جوریم. تو مسیری که قدم گذاشتم توش جرئتمندی می خواد و جسارت که خودم باشم ، خود واقعی ترم رو زندگی کنم. اگر چه توش طرد شدن و کم محلی و... هست اما کنار اومدن باهاش توی بعضی شرایط برام سخت میشه.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
Mvaz (پنجشنبه 13 آبان 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)