احساس اجحاف و تنهایی دارم
سلام دوستای من
شدیدا احساس اجحاف می کنم ، احساس تنهایی و اولویت چندم بودن در زندگی همسرم. فکر می کنم همسرم بیشتر به خواست و میل خانوادش رفتار می کنه و کمک اونهاست تا من ، واقعا ناامید و ناراحتم. نمی تونم قضاوت کنم که خدماتی که همسرم میگیره و میده در کفه ترازو برابری می کنه یا نه؟ چون خیلیییی پیچیده و سخته. اما می تونم بفهمم که خیلی بهش احتیاج دارم و سخت احساس اجحاف و اولویت دوم بودن دارم. فکر می کنم توان پذیرشم تموم شده و حساسیتم رفته بالا.
سایه ی منت رو روی سرمون حس می کنم که خیلی هم سنگینه.
اما....
اما می خوام بدونم امروز نور خدا از کدام روزنه ی دیوار خشتی وجودم دارد به درون جان من می تابد ؟
جانی که فراتر از افراد به وجود پاک بی نیاز آن جان جانان محتاج و تشنه هست. و سیراب نشود مگر با نوشیدن از جام او...
فکر می کنم آرامشم رو باید پیش خدا جستجو کنم.
خوشحال میشم نظرات شما رو بخونم.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)