آی تک جان متاسفم که این تجربه تلخ رو داشتی....
خوبه که در مورد اختلالات روانی و تیپ شخصیت های مختلف اطلاعات داشته باشیم. ولی از اون مهمتر اینه که نسبت به خودمون یه شناخت نسبی داشته باشیم. ببینیم چرا جذب همچین آدمایی با این مدل اختلالات میشیم.
اونجوری خود به خود انتخاب ها هم واقع بینانه تر صورت میگیره ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)