با سلام
آی تک عزیز من شاید الان یه خاطر شرایط روحیم مغزم درست کار نکنه و نظراتم کاربردی نباشه ولی چند خطی برات می نویسم
افرادی که در پروسه استخدام شما هیچ نقشی ندارند رو فعلا رها کن. اهمیتی نداره چی فکر می کنن
ولی در مورد افرادی که در پروسه استخدام شما موثر هستن به نظرم باید کلیات مشکلات شما رو بدونن و بدونن که شما فرد خائنی نیستید که ماجرای استخدام شما درگیر این جریان نشه
به نظرم بهشون بگو که همسرت داره تهمت می زنه و ازشون بخواه اگر همسرت از این به بعد حرف بی ربط پشت سرت زد ازش مستندات بخوان بگو من هیچ کاری نکردم و شما که افراد با تجربه ای هستید هم حتما می دونید که تهمت زدن به دیگران زیاد کاری نداره فقط کافیه پا بذاری روی اخلاقیات و وجدان ولی تا چیزی توسط دادگاه اثبات نشده باشه کسی حق نداره باورش کنه
بگو دلایل من برای جدایی برای خودم مشخص هست ولی یک موضوع کاملا شخصیه و نمیخوام آبروی همسرم رو ببرم فکر می کنم پیش خودم بمونه بهتره
به نظرم توکل بر خدا بهت آرامش و قدرت میده توکلت به خدا باشه
ولی هیچ چیزی نباید آینده شما رو خراب کنه
اجازه نده تهمت های همسرت به آینده کاریت لطمه بزنه
به نظرم دفاع از خود حداقل در حدی که بدونن همسرت داره داستان تخیلی می سازه هیچ اشکالی نداره فقط این وسط نیازی نیست شما متقابلا به اون حمله کنی
شما فقط حرفهای بی پایه ایشون رو نفی می کنی قرار نیست اشکالات ایشون رو به دیگران بگی و متقابلا آبروریزی انجام بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)