سلام
خوبین
چه ها چه خبر چه میکنین کی هست کی نیست :)
دلم تنگ شده بود ....
فردا روز بزرگیه جشن بگیریم
همدیگرو دعا کنیم
منم به یاد برو بچه های همدردی هستم ولی منو مخصوص و ویژه دعا کنین .
رفتم فعلا بای![]()
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام
خوبین
چه ها چه خبر چه میکنین کی هست کی نیست :)
دلم تنگ شده بود ....
فردا روز بزرگیه جشن بگیریم
همدیگرو دعا کنیم
منم به یاد برو بچه های همدردی هستم ولی منو مخصوص و ویژه دعا کنین .
رفتم فعلا بای![]()
miss seven (پنجشنبه 29 مهر 00), Mvaz (جمعه 23 مهر 00), افسونگر (یکشنبه 25 مهر 00), باغبان (شنبه 24 مهر 00), سحر بهاری (شنبه 24 مهر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)