این اتفاق های سخت دیر یا زود برای هممون می یافته .. باید خودمان را آماده کنیم و راهش هم همون طور که دوستان گفتن وصل کردن خودمون به خداست . منم یکی از عزیزان مدتی قبل بر اثر کرونا فوت کردن . هر کسی می گفت کاش این کار را می کردیم ، کاش زودتر می آوردیم .. کاش اونکار را می کردم ...همه یه احساس گناه داشتیم که اون احساس کمکی به ما نمی کرد . فقط هر روز داشتیم افسرده تر میشدیم . داشتیم صمییت خانواده و اقوام خودمون را از دست می دادیم . داشتیم خدا را از دست می دادیم . واقعا تنها چیزی که به ما آرامش میده فقط خداست .. اگه آماده نباشیم یه جا مشکل می خوریم . همون طور که ما مشکل پیدا کردیم در فوت عزیزمون و از قبل خودمون را آماده نکردیم که دیر یا زود خودمون یا عزیزانمون از دنیا میریم . خدا کمک کنه خودش به هممون و صبر و ایمان بده .








علاقه مندی ها (Bookmarks)