عجیبه، دقیقا چنین شرایطی برای مادر منم بود. سرپا و اکی، البته دیابت و مشکل ریوی داشت، ولی دوست داشت خودشو قوی نشون بده. راه رفتنشم خیلی مثه آدمای نرمال بود.
مادر منم همیشه میگفت خدایا اون روزی که دیگه ناتوان شدم، خدا منو از این دنیا ببره! آخه چرا چنین دعایی کردی؟ دقیقا هم مستجاب شد، مادرم با حال خوب (البته بغیر از روزهای آخر) رفت.
خدا پدرتون رو رحمت کنه و روحش در اسایش باشه انشالا









علاقه مندی ها (Bookmarks)