به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1928

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلامی
    به زیبایی برگ های پاییزی



    در پاییز دیگری هستیم ،،،پاییز فصل خیلی قشنگیه.

    فصل پاییز به ما فرصت قدردانی از چیزهای کوچیک در زندگی را می ده ،،،چیزهای کوچیکی که شاید ازش غافل باشیم ،،، مثل یک فنجان چای گرم، یک پتو گرم، یک کتاب خوب و...

    همه این چیزهای به ظاهر کوچیک می تونه باعث بشه حالمون قشنگتر بشه ،،،تغییر فصل ها از جمله پاییز نشون می ده که می تونیم از تغییرات زندگی با همه سختی هایش گذر کنیم .

    خب سختی ها و مشکلات که هست برای همه .... تابستان باید آماده بشه و خودش را به پاییز بسپاره و پاییز هم همین طور به زمستان و ....حتی شاید برای این ها آسون نباشه :)

    خب میگن زندگی نباید آسون باشه حرف سنگینیه :)

    راستی واقعا چرا باید آسون باشه ؟

    مگه برای آهوها آسونه که باید همیشه آماده باشن خوراک انسان ها و یا حیوانات وحشی نشن ،،،با وجود این سختی ها همان آهو ها لحظات خوبی هم دارن و به نظر می یاد راضین .

    برای همین همیشه میگن صفر و یکی دنیا و زندگیمون را نبینیم ،،،سختی و خوشی ها با هم می تونه قشنگ باشه ،،،چون اگه سختی نبود فهم شیرین خوشی برای ما گنگ بود .




    به لطف خدا خوبم با وجود همه فراز و نشیب ها ،،،شکر .

    خب آقا غلام از خودت بگو چه خبر ؟ خوبی کاکا ؟

    عامو Mvaz شما چه خبر برادر ؟


    یادی هم کنم از تمام یاران پاییزی سال های گذشته که زیادن اگه بخوام همه را نام ببرم :) ولی یادشون گرامی و هر جا هستن سلامت و موفق باشن .

    آدم از فردا و ثانیه های بعدش هم خبر نداره ،،،این فصل ها و این تغییر فصول که همیشه هست ،،، اما این ما و عمر کوتاه ما هست که مهمان و مسافر این فصل هاست ،،،

    این خوبه که همه مسافریم و یه روزی به مبدا و خانه اصلی خودمون بر می گردیم .

    امیدوارم حال پاییزی همه خوب باشه .

    بفرمایین چایی .




    در پناه حق .




    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 19 مهر 00 در ساعت 02:01

  2. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 19 مهر 00), miss seven (پنجشنبه 29 مهر 00), Mvaz (دوشنبه 19 مهر 00), لاله123 (دوشنبه 19 مهر 00), افسونگر (دوشنبه 19 مهر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.