برخورد قاطع و محترمانه یکی از موارد هست . موردهای دیگه مثل پایین آوردن انتظار خودتون از مادر همسرتون هم مهمه . شخصیت ایشون ممتاز نیست شاید در زمان کودکیش و بالاتر مشکلاتی داشته که رسیده به این مشکلات . یه احساس ترحم مخفی داشته باشید بهشون که شخصیتشون اینجوریه این یعنی همون پایین آوردن انتظار . بعدش کمال گرایی هم هست که مرتبطه با این مباحث . سعی نکنین همه چیز را کامل ببینین . در همه زندگی ها مشکلات هست و زندگی کاملی وجود نداره . بعضی وقت ها باید بپذیریم یه مسائلی هست که شاید نمی شود حل کرد ولی میشه کنترل و رامش کنیم . موفق باشین .








علاقه مندی ها (Bookmarks)