با سلام و احترام
ضمن عذرخواهی از رک گویی.
به سختی و تحمل زیاد تونستم یک صفحه و نصفی از تاپیکتون رو بخونم.
تمام مدت تصورم از نویسنده یک نوعروس 17 ساله بود که به تازگی وارد زندگی متاهلی شده.
بنده اینجا بیشتر یک دختر بچه می بینم تا یک مرد.
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
با سلام و احترام
ضمن عذرخواهی از رک گویی.
به سختی و تحمل زیاد تونستم یک صفحه و نصفی از تاپیکتون رو بخونم.
تمام مدت تصورم از نویسنده یک نوعروس 17 ساله بود که به تازگی وارد زندگی متاهلی شده.
بنده اینجا بیشتر یک دختر بچه می بینم تا یک مرد.
Eram (پنجشنبه 22 مهر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)