سلام بی کران
خوبی؟
حتما شرایط سختی هست برات و خیلی زحمت کشیدی تا به این مرحله برسی. به نظر می رسه همسرت و شما هر دو باید به یک روانشناس خبره مراجعه کنید. و شما باید روی عزت نفس و افزایش استقلالت کارکنی و بعد از اون اگر هنوز خواستی با همسرت زندگی کنی از روی قدرت تصمیم به ماندن می گیری نه از روی ضعف و این خیلی چیزها رو عوض می کنه از جمله حال خودت رو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)