آقای جناب راشومون ، ی زن تمام خوشحالی زندگیش با همسرش اینکه همسرش باهاش سرد نباشه و بهش محبت کنه . وقتی این از همسرتون گرفته بشه بعد میگین تعجب میکنین از وضعیت ناراضی هست؟
کدوم زنی آخه از این وضعیت راضی میشه . شما هم وضعیت سختی دارین درست . ولی باید تصمیمی گرفته بشه که هم همسرتون بدونه کجای این زندگی هست و هم شما . تکلیف خودتون و همسرتون را مشخص کنین و اینقدر همدیگر را اذیت نکنین . همین طور منفعلانه رفتار کردن خوب نیست . حضوری با متخصص مشورت بگیرین و شرح حال زندگیتون را بگین - هر چی کارشناس گفت اقدام عملی کنین و انجام بدین . شما فکر نکنم بتونین با شرایط سختی که دارین بتونین تنهایی تصمیم بگیرین . محیط مجازی هم فکر نکنم کمکی کنه جناب .
در هر حال امیدوارم حل شه مشکلتون . .









علاقه مندی ها (Bookmarks)