انا لله و انا الیه راجعون
از شنیدن خبر فوت مادر گرامی آقای غلام و همچنین پدر گرامی خانم فکور بسیار متاثر شدم ،،،
بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما بزرگواران و خانواده محترم تسلیت میگم ،،،
از درگاه خداوند متعال صبر مسالت دارم برای شما بزرگواران ،،،
ما رو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.
روحشان شاد .![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)