سلام
خانم فکور عزیز همدردی من رو بپذیرین، روح پاک پدرتون که همچون پروانه ای سبک بال به سوی آسمان ها و به دیدار معبودش شتافته همواره در میان گلهای بهشتی جاودان بمونه و غرق در آرامش الهی باشه.
لطفا مطالبی رو که برای آقا غلام در تاپیک آخر نوشتیم شما هم از اون بهره ببرین.
.........................
پ.ن
دوستان آرزوی سلامتی، دل خوش و روزگاری بر وفق مراد برای همه ی شما دارم.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)