سلام فکور
من هم درگذشت پدر گرامیتون را به شما و خانواده محترم تسلیت می گم . ما را در غم خود شریک بدانید .
تشکرشده 423 در 177 پست
سلام فکور
من هم درگذشت پدر گرامیتون را به شما و خانواده محترم تسلیت می گم . ما را در غم خود شریک بدانید .
ویرایش توسط Niagara : سه شنبه 30 شهریور 00 در ساعت 10:28
ammin (جمعه 02 مهر 00), Mvaz (سه شنبه 30 شهریور 00), فکور (پنجشنبه 08 مهر 00), لاله123 (جمعه 02 مهر 00), میشل (جمعه 02 مهر 00), مدیرهمدردی (جمعه 09 مهر 00), آی تک (جمعه 02 مهر 00), اثر راشومون (جمعه 02 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), سحر بهاری (سه شنبه 30 شهریور 00), طنین باران (جمعه 02 مهر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)