
نوشته اصلی توسط
zolal
سلام، ممنونم. چشم.
راستی آقا امین، من اتفاقی چند وقت پیش تاپیک حال و احوال رو دیدم که پیشنهاد کتاب داده بودید ممنون بابت کتاب معراج الاسعاده انگار همون چیزی بود که دنبالش بودم. اگه بازم از این دست کتاب های خوب سراغ داشتید بازم بهمون بگید. ان شاالله هرچه بیشتر موفق باشید.
سلام خوشحالم مورد قبولتون قرار گرفته. واقعا کتاب خیلی خوب و جامعی هست. یه چندتا کتاب دیگه تو ذهنم هست. در حال مطالعه هستم مطمئن تر که شدم حتما معرفی میکنم
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)