جناب آقای کامبیز619 ، یک روحیه ای در همه انسان ها هست به نام " روحیه جنگجویی در برابر مشکلات " . این روحیه را تقویت کنین . با ورزش - عبادت - مطالعه و تلاش - فکر کنم با این روش ایمن تریم در برابر حوادث و اتفاق ها . به ناچار امکان داره همه ما اتفاقاتی برامومن بیافته و یا دچار حوادث طبیعی بشیم . سخته یخورده آدم آرامش داشته باشه در اتفاق های غیر پیش بینی . ولی باید از نظر درونی قوی تر بشیم . در این شرایط به جای پناه بردن به الکل و افسردگی ، باید به خدا پناه ببریم .
مانا باشین .









علاقه مندی ها (Bookmarks)