سلام
من دیر به دیر به سایت سر میزنم
تاپیک مدیران و انتقادات هم بسته شده و من مجبور شدم اینجا پست بزارم .
امروز متوجه شدم پست قبلی بنده که در این تاپیک گذاشتم پاک شده و دلم میخواد دلیل این کار رو بدونم؟؟؟
نوشته من ، نه خلاف قوانین بود ، نه به شخصی توهین شده بود و نه حرف بدی زده بودم
به چه دلیل و به چه حقی پست من رو بدون تذکر یا ویرایش پاک کردید؟؟؟؟
کار شما دقیقا حرف من رو تایید کرد . قدرتی که متاسفانه شماها دارید و ازش سو استفاده میکنید.
حالا که شما مدیران انقدر قدرت دارید و فقط افرادی که ازتون تعریف و تمجید میکنند رو میخواهید داشته باشید و کوچکترین نظر مخالفی رو قبول ندارید پس لطف کنید کاربری بنده را برای همیشه و برای همیشه لغو کنید چون من اصلا دوست ندارم در جایی باشم که انقدر دیکتاتورانه رفتار میکنند.
سپاس







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)